سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نرم افزار یافتن نام صاحب تلفن همراه

با پیشرفت تکنولوژی، ارتباط برقرار کردن افراد از طریق تلفن های همراه بسیار فراوان شده و کار را برای افراد جامعه راحت کرده است. اما این پیشرفت سبب بروز مشکلات متعددی می شود مثل مزاحمتهای تلفنی و شما کنجکاو شده باشید که این شماره متعلق به چه کسی است. یا اینکه تماسی ناشناس داشته‌ایم و مجبور شده‌ایم به شخص تماس گیرنده زنگ بزنیم تا خود را معرفی کند. در ادامه با ما همراه باشید تا راه حل پیدا کردن این افراد را به شما معرفی کنیم.

تلفن همراه وسیله ای است که توسط امواج رادیویی در پهنه وسیع جغرافیایی برای ارسال پیام و یا دریافت تماس تلفنی استفاده می شود. برخی از شرکت‌های بزرگ تولیدکننده گوشی همراه در دنیا شامل نوکیا، سامسونگ الکترونیکس، ال‌جی الکترونیکس، موتورولا، سونی، اپل و اچ‌تی‌سی هستند.
مزاحمتهای تلفنی یک کار عمدی آگاهانه می باشد که به محض کشف، ملاک مسئولیت کیفری مزاحم شناخته می‌شود و مرتکب طبق قانون باید پاسخگوی عمل ناشایست خود باشد. در اینگونه موارد مزاحم با استفاده از تلفن یا سایر وسایل مخابراتی، بدون جهت، ضمن اشغال خط تلفن متعلق به اشخاص حقیقی یا حقوقی، موجبات اذیت و آزار و سلب آسایش طرف دیگر را فراهم کند.
عنصر قانونی: ماده 641 قانون مجازات اسلامی مزاحمت با تلفن یا دستگاه‌های مخابراتی دیگر را جرم تلقی کرده و برای آن مجازات تعیین کرده است و علاوه بر آن ماده واحده قانون اصلاح تبصره 2 ماده 14 قانون تأسیس شرکت مخابرات ایران مصوب 1366 نیز م?یّد این مطلب است.

ادامه مطلب...