سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان برای فارسی زبانان

1- اپلیکیشن رزتا استون

این اپلیکیشن که توسط میلیون ها زبان آموز در سرتاسر دنیا استفاده می شود، بیش از 20 سال است که بصورت مداوم توسط بهترین اساتید آموزش زبان انگلیسی در دنیا ویرایش شده و نسخه جدید آن هر ساله منتشر می شود. برنامه درسی در این اپلیکیشن به گونه ای است که از متد immersion یا غوطه وری در زبان انگلیسی استفاده می کند. حتی وب سایت مجله کامپیوتر (Pcmag) و تاپ تن هم این نرم افزار را جزو انتخاب های اولیه خود در این زمینه قرار داده اند.

2- اپلیکیشن لرنیت

این اپلیکیشن ایرانی محبوب ترین اپلیکیشن فارسی زبانان در زمینه آموزش زبان انگلیسی است. شامل آموزش واژگان، گرامر، مکالمه و … است و کار کردن با آن بسیار راحت می باشد. متاسفانه این اپلیکیشن نیز در حال حاضر فقط برای دستگاه های اندرویدی موجود می باشد. بلافاصله بعد از انتشار در همین مطلب قرار می گیرد.

3- اپلیکیشن دولینگو

این نرم افزار نسبت به بابلز برتری هایی دارد. از جمله اینکه بسیاری از امکانات آن رایگان است. ضمن اینکه یادگیری زبان در این نرم افزار با جنبه سرگرمی همراه است که برای بسیاری بهترین روش برای یادگیری زبان انگلیسی است. همچنین کلمات و موضوعات پایه ای در زبان در این نرم افزار نسبتا مناسب توضیح داده شده اند.

ادامه مطلب...